perjantai 9. syyskuuta 2016

good morning


Huomenta!
Kello on vähän jälkeen kymmenen ja sain juuri aamupalani tehtyä. Mulle aamut on päivän paras hetki, ainakin näin yksin asuessa. Kaikki on vielä niin rauhallista ja hiljaista täällä omassa tilassani mutta ikkunoista voi nähdä miten alhaalla kaduilla muu maailma on jo lähtenyt käyntiin. 

Tiesitkö, että voit syödä suklaata aamupalaksi täysin hyvällä omallatunnolla ja silti saada kasaan terveellisen aamupalan? Vaikka monille teille jo varmasti tuttu, mulle raakasuklaa täysin uusi löytö. Tarkemmin sanoen niin uusi, että ostin ensimmäisen pakettini vasta viime viikolla. Olin erittäin tyytyväinen valintaani, vaikkakaan en usko että ikuista makeannälkääni tulee raakasuklaa täysin korvaamaan.

Yleisimmässä aamupalassani on noin 17 grammaa proteiiniä ja se tuo mukanaan niin monia mahdollisuuksia käyttää omaa luovuutta ja mielikuvitusta, ja se onkin suurin syy miksi kyseessä on suosikkini. Hyvän maun lisäksi tietenkin.


Oma tämän hetkinen suosikkini on vanilija jogurttiin rakennettu banaani-mustikka aamiaiskulho.
Vastaavat kulhot ovat loistavia, sillä pohjaksi voi valita minkä tahansa jogurtin tai smoothien ja tarjontaa riittää. Samoin päälle voi kasata hedelmien, marjojen, pähkinöiden ja myslien laajasta valikoimasta mitä tahansa, ja täyttävä aamiainen on silti taattu.


Mitä minä käytin?

 - Myllärin Luomu mysli
- Valion vanilija jogurtti
    - yksi kokonainen banaani
   - Raw Choco raakasuklaa
           - kourallinen pensasmustikoita


Sinne vain paloittelet ja sekoitat ainekset keskenään ja nautit.

Nyt mun aamuni jatkuu kohta ulos ja kouluun. Toivottavasti teidänkin päivänne tulee olemaan yhtä hyvä kuin miten mun päiväni ainakin alkoi.




Kertokaa kommentteihin; mitä te syötte yleensä aamuisin?


Janica

2 kommenttia:

  1. Herkullisen näköistä aamupalaa :P Täällä mennään aika pitkälle rahka + mehukeitto yhistelmällä :) toisinaan marjoja :) http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Feel free to comment